خوردن غذای کافه تریا کالج با سینی آسانتر است یا سخت تر

خوردن غذای کافه تریا کالج کمی سخت تر می شود – به معنای واقعی کلمه. پاییز امسال، هزاران دانشجو باید در سالن غذاخوری دانشگاه خود بدون یک ویژگی مهم حرکت کنند: سینی کافه تریا.

از دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز گرفته تا فناوری ویرجینیا، سینی‌های کافه تریا در حال ناپدید شدن هستند و به دانشگاه‌ها و شرکت‌های خدمات غذایی این امکان را می‌دهند که ضایعات مواد غذایی را کاهش دهند، هزینه‌های انرژی را کاهش دهند و پردیس‌های دانشگاهی را از نظر زیست‌محیطی پایدارتر کنند.

استدلال سینی چوبی به این صورت است: وقتی دانش‌آموزان مجاز به استفاده از سینی هستند، آنها تمایل دارند در اطراف کافه تریا پرسه بزنند و غذا را رها کنند تا جایی که فضای سینی تمام شود.

اگر سینی‌های آن‌ها را بردارید، حمل ظروف اضافی را برایشان غیرممکن می‌کنید و با دقت بیشتری انتخاب می‌کنند و در کل به غذای کمتری سیر می‌شوند که باعث صرفه جویی در مصرف غذا می شود.

علاوه بر این، خلاص شدن از سینی چوبی فانتزی به این معنی است که ماشین ظرفشویی کمتر برای شستن دارد که باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود.

مونیکا زیمر، سخنگوی Sodexo، یک شرکت خدمات غذایی که تقریباً به 600 پردیس دانشگاهی در ایالات متحده خدمات رسانی می کند، می گوید: «امکانات غذاخوری در پردیس ها 5 برابر آب، 5 برابر انرژی، و 5 برابر ضایعات در هر فوت مربع بیشتر از خوابگاه مصرف می کنند.

دقیقاً سینی چوبی دست ساز چقدر می‌تواند یک پردیس ممنوعه در سینی سبزتر شود؟ بر اساس گزارش ژوئیه منتشر شده توسط Aramark Higher Food Services، یک شرکت غذاخوری که به حدود 500 مدرسه در سراسر کشور خدمات رسانی می کند، دانش آموزان زمانی که سینی حمل نمی کنند، 25 تا 30 درصد غذای کمتری را هدر می دهند و سالن های غذاخوری یک سوم تا نیم صرفه جویی می کنند.

-گالن آب شستشو در هر سینی چوبی خام، به طور متوسط. دانشگاه مین در فارمینگتون در فوریه 2007 بدون سینی کار کرد و کاهش کلی ضایعات مواد غذایی را به میزان 65000 پوند و 288288 گالن آب ذخیره شده گزارش کرد.

در همین حال، جورجیا تک – که یک برنامه بدون سینی را در پاسخ به خشکسالی سال 2007 اجرا کرد – تخمین زد که دانشگاه با کنار گذاشتن سینی ها، روزانه 3000 گالن آب صرفه جویی می کند.

  • منابع:
    1. The War on College Cafeteria Trays
  • تبلیغات: 
    1. چگونه می توانیم ربات های مخرب را شناسایی کنیم؟
    2. محصولی که مسیر خوشبختی شما را هموار می کند
    3. نابودی کره زمین در سال 1404!
    4. ماشین لباسشویی و خشک کن خود به خوبی کار کنند، پس از هر بار شستشو